Voor vragen kunt u bellen
naar 0854019220

Bestellen

Als u de stappen in het bestelproces volgt zoals aangegeven, dan verloopt de bestelling op de juiste wijze.

Stap 1: U maakt, indien u dit wilt, een eigen uniek account aan. Het voordeel hiervan is dat u tussentijds kunt stoppen om op een ander moment uw bestelling voort te zetten. En u bent in de toekomst, indien nodig, sneller bij de benodigde informatie.

Stap 2: U kiest een uitvaartkist uit, waarbij wij voor u een aantal ´lijnen´ hebben aangegeven (basis, luxe, exclusief, eco, manden, bijzonder). Binnen elke lijn vindt u een aantal modellen.

Stap 3: U kiest een uitvaartkist uit door bij de getoonde kist de afmeting en het soort binnenbekleding onder de opties aan te klikken. U ziet daar ook staan uit welke bezorgkosten u later in het bestelproces kunt kiezen. Dan komt de uitvaartkist in uw 'bestelling´ en vervolgens klikt u op ' Ga door met afrekenen' om bij de 'bestelstatus' uit te komen.

Stap 4: De volgende vragen gaan over de klantstatus, betaalgegevens, bezorggegevens, bezorgwijze en bezorgtijden en de datum van bezorgen. Deze vult u allemaal in.

Stap 5: U komt nu aan bij ´betalen´. Bij deUitvaartkist.nl kunt u betalen met iDeal, middels bankoverschrijving (categorie 'Exclusief') of achteraf via Afterpay middels een toegestuurde acceptgiro.

Stap 6: U klikt op ‘plaats bestelling’ als de bestelling volledig juist is. Zo niet, dan wijzigt u de inhoud van uw bestelling. Als u op ‘plaats bestelling’ klikt, gaat u naar de volgende stap.

Stap 7: De bestelling en betaling zijn nu afgerond.

Stap 8: U ontvangt binnen 1 uur na het betalen en de accordering van de bestelling van ons, een bevestiging met informatie wanneer de uitvaartkist wordt bezorgd. Tevens ontvangt u van ons de factuur.